Allmänt om senaste tiden

Som vanligt långt mellan blogginläggen nu. Men de händer inte så mkt känns det som, Elias springer runt surrar på mm å utvecklas som alla barn gör. Jag jobbar å Sliter som vanligt. Händer inte så Mkt i min verklighet eller fantasi heller. Hade en trevlig helg med Jenny Robbe å Fanny i fredags blev grillat, sen på lördagen blev de hockey tittande å grejade på baksidan i rabatterna. På lördag kväll kom Tova å Emma förbi å karlarna flög ur huset. De blev Eurovision å vin å massa skratt. :) på söndagen var vi på koutsläpp å sen till svägerskan i ljustorp hoppa studsmatta å solade å fikade. Jäklar va ja brände mig. Nu börjar till o med jag få lite färg, herregud ! Blekfis som blir färgad hur ska de sluta? Till helgen är ja ledig å blir väl ev en sväng in på stan å kolla bilar mm på lördag. Nästa vecka far jag med brudarna på jobbet till Sthlm ska bli riktigt skoj! Går på semester den 8juli-19aug får se vad som händer då, inget planerat men blir nog nån resa mm. Hörs!


Kommentarer

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0