Lycka

De är så mycket som händer i mitt liv just nu. Känner mig så lycklig. Elias växer så de knakar, kryper å har ställt sig upp några gånger, 5 tänder å 6e på väg :) han säger mamma pappa ampa. Tror han kommer lära sig prata innan han lär sig gå. Älsk har fått nytt jobb gick väldigt fort så de känns bra :) renoveringen hemma har nått 50% nu! Äntligen framsteg. Vi har ju gjort lekrum, hall, målat kök, gjort barnsovrummet å vrum sen trapp väggarna upp å ner å tvättstugan. Älsk har påbörjat slipa trappen :) sen blir de golv byte i hall å kök. Känns sååå bra! Vårat hem å inte nån annans! Elias gudmor ska ha en bebis så vi följer " bulans" utveckling steg för steg såå spännande. Fick veta idag att min underbara vän Frida fått frieri av sin Kristian! Så lycklig för deras skull! Så glad att min fina vän äntligen flyttat hem till Sundsvall igen! Just nu känns de som att livet är en dans på rosor. Så släng er i väggen bekymmer! Nu ska ja krypa ner, idag har vi haft ljusparty hos Emelie å imorn ska vi umgås med Jenny å Fanny de blir babysång å säkert nån skön prommis :) ha de fint alla solstrålat.


Kommentarer

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0