Dåligt bloggande

Ja, de händer rätt mycket just nu,... Man har inte riktigt tid att blogga o sitta vid datorn :P Men de kommer väl så småning om de med.  Elias är nu 3 mån !! Tiden går väldigt snabbt, vågar nästan inte blinka.
Han är en sån go o glad liten kille :). <3
Just nu håller ja på planera dop o grejer. Såå mycket att tänka på.. Ojoj. Tänk om ja glömmer nått eller nån ?
Till veckan ska vi på bvc för 3mån koll o vaccination. HUva.. Men bra att dom små får de. Men ja gruvar mig lite..
Ska försöka ta mig till gärde imorn o kolla in bichonerna som ska ställas :) Hann inte med att anmäla Cherie.. :( Men men de kanske blir till hösten, får se i vilket skick hon är i då pälsmässigt...
Letar bil för fulla muggar, vet inte va ja vill ha... Saknar min 142a :) o bubbeln. O clion lite..
Får se om ja skaffar nån rolig bil nästa år istället. behöver ju en bruksbil nu. en s70 eller v40  årsm.00+ vore inte helt fel...
Nu har mina o Elias dagar blivit lite schema lagda iaf, så vi har vad vi gör om vi orkar. -tis ska vi börja med babysång. ons har vi babycafe, tors ev drakborgen om vi känner för det o fredagar kanske en birsta sväng..
måste ju ha nå att göra..
Aja, nu ska ja greja lite hemma, hare bra !

Kommentarer

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0