Nu blire nya tag :)

Hade en otroligt stressig vecka förra veckan. Men nu så blire nya tag.
Lägenheten är såld på mindre än en vecka. Fick ett jätte bra bud somja inte tror skulle kunna bli överbjudet så vi tog budet och skrev papprena under söndagen. :) Känns super bra! Nu är de ungefär 1månad kvar tills vi flyttar o de känns så skönt. Förhoppningsvis så kommer de mesta vara i sin ordning när liten kommer ut i världen. :D Det är inte mycket renovering som måste göras direkt, men hopplösa som vi är så har vi bestämt att vi ska försöka fixa så mycket som möjligt direkt. De får bli ett rum i taget. Längtar tills vi ska börja med barnrummet. :)
Om det är nån som vet av en vit tapet med pärlemofärgat mönster, tapeten ska vara slät så hojta till. Vill ha nå liknande som vi har nu i vardagsrummet, den tapeten har tyvärr utgått. Men ska åka runt o kolla framöver..
ÅHH, måste säga de igen. GUUD SÅ SKÖNT ATT DEN ÄR SÅLD LÄGENHETEN !!!
aja.

Helgen var kort, alldeles för kort. Som sagt ja skulle behöva minst 8dagars veckor :P haha.
Gubben han ja dock träffa på fredan då jag fick ledigt från jobbet :) Han var så söt o köpte en ny telefon åt mig, jag hatar ju min touch telefon. Man kommmer alltid åt nått när man pratar med den så att ljudet slås av m.m sen så hatar ja o skriva sms med den.. Tar så lång tid så de är ingen ide att skriva nästan.. Ojoj. Men nu fick jag en ny :) O de var så lustigt för när vi kom hem från en snabbtripp på elgiganten och media markt så skulle gubben ladda den o när han öppnade förpackningen så visade de sig att telefonen var rosa. Haha :D Vad gulligt.
Han är så underbar min gubbsing.


Nu i veckan så ska de jagas massa folk, ja ska komma ihåg att skicka in papprena till försäkringskassan också om gravpenning. Hoppas verkligen jag får det för jag känner verkligen i kroppen hur jobbigt det är att jobba. Det där lät lite fel, de ja menar är att arbetet börjar bli tungt och de känns av att man inte är sig själv längre i kroppen. Fasen man håller ju på dö bara av att böja sig ner o ta på stödstrumpor på en annan... Men ja kämpar på ett tag till. Ja tänker inte klaga jag har ju iaf jobb, jobb som ja verkligen trivs med.
KOmmer sakna alla goa tanter, gubbar och brukare. Men framför allt mina underbara roliga arbetskamrater. Hur ska detta gå? att vara mammaledig? Jag som aldrig ens haft semester, jag kanske blir tokig efter några månader :P haha.
De går nog bra ändå :) Jag kommer ju ha en underbar liten att ta hand om.

Har varit på jakt efter en gungstol och en spegelbyrå ganska länge men jag hittar ju ingen. Jag har kollat på blocket men dom har ju sånna fantasipriser 1000kr för en gungstol ? Näe du.. 500 låter bättre.
Inte ens fyndlagret hade gungstolar nu när jag var in dit. Har ringt runt till olika secondhand/kuriosa butiker men dom har inte nån. :( Jag vill ju verkligen ha en gungstol. Tycker dom är fräsiga.
Älskar att blanda nytt o gammalt.

Näe, nu äre dags att jobba o slita lite. :P
Sen bär de av hemmåt, vila lite och sen väntas besök :) Så skoj :)
Ha de fint !!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, jo den kommer att åka ut när den nya kommer :) Vi har ju ett gästrum med säng :)Kramar

2011-09-26 @ 11:33:50
URL: http://rajdich.blogg.se/
Postat av: nathalie

vart ska ni flutta?

2011-09-26 @ 17:21:57
Postat av: Julia

Vi vill ha magbilder!!!!!!!!!!!!! :)

2011-09-26 @ 20:51:06
URL: http://spjulia.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha, eller hur :P



Har redan lovat bort den till Kristians pappa :)

2011-09-27 @ 11:25:10
URL: http://rajdich.blogg.se/

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0