Höstmys

Nu börjar hösten komma, den kryper fram. Vissa dagar tycker ja de märks så tydligt att den nästan är här, man måste ju ha fingervantar och halsduk vissa kvällar, iaf om man är en fryslort som jag.
Det är mysigt med höst ändå. Alla löven som faller och alla deras färger, myspys.
Var o inhandlade lite skor härom dagen med min kära vän Cassandra :) Blev riktigt riktigt nöjd så nu äre bara o vänta på att de blir väder för att använda dom, lite för varmt än att ta på sig höst skor.
Köpte även ett par tofflor som är hur mysiga som helst. Fleece inuti, svarta med rosa prickar utanpå o en liten rosett därbak, haha ! :P Söta .
Nog om skor.
But I love them!
Jag har köpt lite blommor nu på sistone, o ljusdekorationer och grejs. Det är så mysigt att greja nu när hösten närmar sig.
Köpte en lila mini orkidé på plantagen och stoppade ner den i en "glaskruka/vas" med sten runt om från ikea. Hittade även lite fynd på 70% och 50% hörnan inne på plantagen som en vän tipsade om, Tack så mycket ! :D Det blev ett avlångt ljusfat fyllt med sten och glas, 2st rosor och lite ljus till så klart :) Såå nu kommer de kunna mysas riktigt hemma i höst mörkret. LÄngtar tills det är dags för nå ljuspartyn, nån skulle ha men kommer inte ihåg vem så ring o påminn mig snälla ? Jag har nästan slut nu på alla doftljus jag haft sen ja var i mars/april sist. Brukar köpa flera förpackningar o sen snåla länge . :)
Måste även lägga upp en bild på bebispoolen jag fick av underbara Jessica på jobbet <3 SÅÅ söt!!
Tack så mycket ! :D
Det var lite mer tillbehör också, men orkade inte blåsa upp alla. :P SÅÅ sött ! Tacktack !
Näe nu äre dags att fixa lite mat..

Kommentarer
Postat av: jessica

ååååå vad fint! Du kan väl föda i den om det skulle va så att du inte hinner åka in...;-)

2011-09-02 @ 19:48:43
Postat av: Frida - mamma till Elsa

Elsa har också en sån pool. Hon gillade sin mycket :)

2011-09-07 @ 22:52:39
URL: http://allgren.blogg.se/

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0