Gravidfotografering

Ja som rubriken lyder -Gravidfotografering.
Jag har inte ens funderat över det, för mig som gått foto och älskar bilder o allt så är det en självklarhet att jag ska bli fotograferad när jag är gravid. Det är inte nått som känns konstigt heller.
Jag funderar även på att göra en gipsavgjutning för skojs skull i slutet på graviditeten. Men vi får se, men de vore skoj.
Iaf, tillbaka till ämnet gravidfoto. Jag vill ha lite förslag, idéer m.m Är det nån som har sett nå snyggt/fint annorlunda  som man skulle kunna fotografera ? Hänvisa gärna till nån hemsida eller skicka länk om de är nått du sett på nätet. Jag har googlat lite grann på Gravid mage, gravidbilder osv. men de kommer bara fram de klassiska bilderna. Självklart så vill jag ju också ha klassiskt men även bilder som är annorlunda men fina.
Snälla skriv om ni kommer på nått ! :)

De kommer inte bli nån fotografering än, det känns för tidigt. Jag är ganska liten för att vara i v.23 om man jämnför med dom flesta andra som har stora gravidmagar.. Men om ca 10v ? så man hinner fota innan de är dags. :)
Längtar verkligen tills lillbebisen kommer, så fundersam över vad de blir för nått litet mirakel :)
Till helgen när Conny kommer hem ska vi börja handla saker till sängen, kudde,täcke,madrass ska inhandlas.
Sen så är de väl lite småsaker också, men HAN tycker ju att ja ska ta de LUGNT för att de är ju ändå ett tag kvar, men jag börjar känna mig hyper just nu.. Vill ha allt klart fort, så ifall man glömt nå så hinner man köpa det.
Den 1dec ska sängen stå klar! Vagnen ska hämtas och babyskyddet ska sättas in i bilen!
Näe nu ska jag vila för i natt väntas jobb! Bye!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åhh det var kläder och böcker och filtar =) massa fint =) Tide kommer gå fort ska du se.. snart är du där och inser att man fkatikst ska ha en liten.. vilken fin mage du hade förresten längre ner.. lyssna inte på killen, om dem får bestämma så blir man aldrig klar =) hehe . godnatt

2011-09-12 @ 22:35:29
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/
Postat av: Emma - bebis i magen v 20

Hej! Jag är beräknad till den 1 feb, men både sambo och jag tror att vi kommer gå över tiden då hela tjocka släkten på båda sidor gått över med alla. Min sambo kom nästan 3 veckor senare än beräknat. När är ni beräknade?

2011-09-13 @ 09:52:58
URL: http://emmaholmvall.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag satt faktiskt och tänkte på det här någon dag och såg framför mig vad fint det skulle vara med dig bland höstlöven :-) Förlåt för att jag inte hörde av mig i helgen, hade med mig skivan men glömde totalt bort det, var så mycket annat som skulle göras. Men du kan åka och hämta den hos mamma någon morgon innan 8 eller kväll efter halv 5, eller i helgen :)

2011-09-14 @ 09:19:26
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0