Barnklädesbytesmarknad

Ja, imorn ska ja på barnklädesbytesmarknad. FÖR första gången, har ju aldrig haft nån andledning till att gå innan heller. :P Är inte ute efter nått men tänkte ändå gå o kolla, hörde att de kunde ev finnas mamma kläder där. O det vore ju inte helt fel att hitta ett par billiga mammajeans eller nått :P
Idag har jag varit med Mia på birsta, vi gick lite överallt, surrade om de mesta m.m Riktigt kul att träffa henne igen. Det är så roligt varje gång man träffar henne för de kan gå år och dagar mellan gångerna vi ses men de finns alltid saker att prata om och göra :) det är så skoj :) Jag fyndade lite strumpbyxor på Bikbok inför hösten :)
Blev en snabbfika med Sandra också :D O helt plötsligt från ingenstans dök Mia och Malin Ei. upp med sin pappa och lilldottra. :) riktigt skoj.
Gubben han ligger sjuk, tyckte han kunde ha stanna i surhåle istället för att komma hem o va sjuk.. Men men ja får ju träffa honom iaf. Blev lite alvedon köp till honom idag också..
Idag kom mina skor som ja beställt från skopunkten, dom hade inte min strl i butiken så ja beställde via nätet. ÅH! Jag är såååå GRYMT nöjd !! LOVELOVE LOVELOVE!!! Så i höst så blire stövlar för hela slanten, tunikor o strumpbyxor! Varma så klart o inte nå sommartyg.
Hoppas man hittar nå roligt på klädtjoffse imorn :)
Aja, ska väl ta hand om min "döeende karl" nu.
Puss o kram !!

Kommentarer

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0