Äntligen !

Nu har ja äntligen fått tag på en gungstol !
Det finns ju sånna där köp och sälj grupper på facebook, skrev där att ja sökte en gungstol och vips så vare en tjej som skrev att hon hade en till mig :D
Ska hämta den närmare helgen :D KOmmer bli asnice !! Nu äre bara saccosäck, spegelbyrå m.m som saknas :P haha. Men man kan väl inte få allt man vill ha men önska sig kan man ju.

Börjar få lite små panik nu över flytten, trivs ju så bra och kommer ju trivas toppen dit vi ska. Men de är just det att vi renoverade ju 2an så de blev "Vårt" hem. De är som vi vill ha det. O nu så måste vi ju börja om. De är ju inte särskilt mycket "behovs" renovering i radhuset, de är nått rum som måste fräschas till i tapeten akut och golvet. MEn sen så kan man ta resten eftersom.. Men man vill ju få de klart fort. :)

VaR på Elgiganten här i veckan o beställde diskmaskin, torktumlare och en fläkt. Jag älskar ju fläkten vi har nu så jag var ju bara tvungen att köpa en till likadan :D Det kommer bli jätte bra. :)

Nu är barnvagnen beställd från butiken också :) Känns super bra :) Ska hämta den 1dec är det tänkt. kanske blir lite innan också de vet man ju aldrig :) Idag var jag och mamma in på ButikLiten i timrå, aldrig varit in där förr. Hon hade massor med kläder i olika storlekar och skick. Men de luktade iaf inte äckligt där. :) Hon hade även mamma kläder o de tackar jag för! Hittade 2 par byxor som var som gjorda för mig. Så svårt att hitta mammajeans i strl 36. Man måste ju ha minst 40 verkar de som i dom flesta butiker o annars så ska man ha jätte lår o jätte stjärt om man ska kunna ha mindre strl också.. herregud. Men dom ja hitta nu var bra iaf :) Bra att man kan köpa Bra begagnade mammakläder, de används ju inte så länge så de känns så dyrt att köpa mammabyxor för 400-500kr som man bara kan ha 3mån till typ om man inte blir jätte stor för då kan ja inte ha dom heller..

Jag jobbar i natt (tis) och sen ons natt. Sen är ja ledig 11 dagar enligt schema, super skönt. Blir väl kanske nån extra dag åt kommunen om man har tur. Skickat in graviditetspenningspapprena till Fkassan nu också, så man får hoppas man får svar inom 3-4v om man får ledigt. Jag har sökt från 14nov. Och jag hoppas verkligen att ja får de annars så måste ja kanske sjukskriva mig o de känns hemskt. Känner verkligen att kroppen inte pallar mycket mer. Höfterna och bäckenbenet är inte som de ska.. De låser sig o vrider sig m.m SKIT ONT kan ja lova.
Men men man ska inte klaga igentligen.

Saknar gubben såååå mycket, han är i surhåle nu och kommer inte hem förns på fredag. Känns så lång tid att han är borta en extra dag. Men men med stor saknad så kommer mycket kärlek!

Vet inte vad mer man ska skriva just nu. Hmm.. Ni får ha de så bra. :)
BYE


Kommentarer

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0