Saknad

Vissa faller bort, man ser de inte för än de är för sent.
Vissa stannar kvar men bara är och andra som man igentligen inte ens tänkt tanken på att man hade, dom är verkligen där för än i vått och torrt oavsett.
Jag behöver inte dom falska, dom som bara kommer o går.
Jag behöver inte dom nyfikna som bara vill stanna för en stund.
Jag behöver ha dom som bryr sig och inte nått annat.
Allt går ju i perioder men ändå, jag klarar mig alltid. Önskar ibland att dom man trodde skulle vara där fanns kvar. Men livet går ju vidare.
Men jag måste ändå säga att jag saknar just dig.

Tiden går...
Kommer de någonsin bli som förr ?
Jag vill tro, men jag vet att det blir inte så. Varför blev det så?
Orkar inte bry mig, men ja gör de ändå.
K'änner du dig träffad?



NÄE fy!


Kommentarer

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0