Färgade linser :D

Ja det var nu ett tag sen jag använde mina färgade linser.
Älskar dom !
Beställer alltid ifrån hemsidan www.fargadelinser.com  just nu såg jag att dom har erbjudande på vissa linser.
Deras linser är enkla att använda och det går fort att få hem dom. <3 LOVE


Freshlook dimensions sea green


Freshlook colorblends brilliant blue

 
Den sista är min riktiga ögonfärg. Men man måste ju exprimentera lite imellanåt.

Nästa gång blir det att beställa hem ett par bruna linser kanske, det var ett tag sen ja hade bruna nu.. :)
Det är lätt att hitta vilka linser man vill ha, som ex. jag använder linser utan styrka eftersom ja bara anänder mina glasögon ibland. De finns linser utan styrka och med, det är lätt att hitta vilka man vill ha då dom är sorterade i olika färger så man lätt hittar. :D I övrigt så är det snabb leverans och bra priser :) Man hittar alltid nått man gillar :D

Kommentarer
Postat av: thea von walden - mamma till leon <3

Gullig du är. så glad när du kommenterar ibland :) M år magen bra? Absolut, det är klart vi ska göra, fika och umgås. Saknar dig bea! <3

2011-11-15 @ 18:58:24
URL: http://theavonwaldenn.blogg.se/
Postat av: Julia

Var det inte med bruna linser du såg ut som lillefot när du gjorde den där minen? ;)

2011-11-15 @ 23:10:24
URL: http://spjulia.blogg.se/
Postat av: Frida

Håll er! Vi visste inte med Elsa och det var roligt när hon kom ut. Ni är väl ändå ganska nära nu va? :)

2011-11-17 @ 22:09:27
URL: http://allgren.blogg.se/

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0