Forts. om soffan

Ja. Det börjar bli tjatigt och tråkigt att läsa denna blogg. Soffjävel hit o dit. Men ja använder ju bloggen till att skriva av mig så varför inte fortsätta skriva om denna förbannade soffa?

igår var vi in o valde en soffa, dock mycket dyrare än den ja har men liknar ändå den vi har.
Problemet: Det är ryggplymåer alltså stora ryggkuddar, jag har kuvärkuddar 10+2 st som är små o täcker hela ryggen. Probelm 2 är att det är samma tillverkare. Problem 3. Jag sa att ja ville ha soffan som kostar typ 10papp mer om ja fick nackstödskuddar till den minst 2st. Men de kunde ja inte få då jag får en helt ny soffa som är mycke dyrare. Men de skiter ja väl i om den är dyrare. Jag vill ha en soffa som ja anser bekväm som ser ut efter mina önske mål. o de gör inte den ja beställt. MEN, fast ja inte kunde få nackkuddarna gratis till soffan så kunde ja få lite småkuddar från butiken för att den skulle se bekvämare ut. O de lät ju helt okej.
Nästa problem: Dom sa att dom kunde komma o hämta soffan som ja har hemma o att jag kunde få en tillsvidare soffa så länge ja väntade. MEN jag är allergisk o dom kunde inte svara på om deras lånesoffa varit hemma hos nån som har djur o då går de ju inte även om den är damsugad. :( så antingen så är ja allergisk i ca 6v till eller mer eller så får ja vara utan soffa i ca 6v till eller mer. ROLIGT. NÄE.

Så jävla leds nu. Hela min dag är helt fucked up, vakna täpt i näsan o sen ont i halsen mådde ändå bra dock, iväg på jobbet, slog fan nästan sönder armbågen, fick beskedet från butiken om soffan, åkte till tatueraren då jag hade tid hos han idag o DÅ är han INTE hemma. JÄVLA bra dag. SKIT BRA! Kan säga att jag är åt helvete ...... off!

HEEEEJ då

Kommentarer

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0