virkning o grejer i helgen...

Provade virka såna där små små skor. Men till att börja med så kan ja knappt virka för de andra så kan ja inte riktigt läsa mönster o förstå alla klumelurer. :P Haha. så med tanke på hur resultatet ser ut så är ja ändå nöjd över att de liknar en sko. MEN jag kan ju säga såhär att den blev ju pyttepytteliten, nästan hälften så stor som den skulle blivit. SÅ nu överlåter ja de här med virkandet till nån annan, kanske anställa dig Julia till att virka o sticka ? :P

Idag har ja för första och sista gången beställt pizza via online pizza, de tog över 1h att få maten . FYYY sen så kändes de väldigt konstigt och oerhört lathetiskt att få nån som kom med mat fram till dörren. Näe. nå sånt blire inte mer tror ja.

Idag så är jag sjukskriven, haft så hemskt ont i króppen hela helgen. förstår inte varför. Känner att ja behöver sova 110timmar eller liknande. UFF.

Ska åka till mamma och hämta lite bebiskläder som jag och älskling fått till lillpyre :) Får se vad de är för skoj. :) Snart ska vi åka o hälsa på min kära svägerska och hennes man +barn, om karln och hans kompis bara kan slita sig från de där jäkla dödartvspelet. HM........

Suttit och kollat efter mamma snickarbyxor/hängselbyxor men hittar enbart på bonprix, skulle vilja ha fler alternativ. Nån som vet nånstans dom säljs eller kanske någon som har ett par till salu strl s/m eller 36 eller liten 38 ?? Det är ju inte riktigt dags än men de är lika bra man förbereder garderoben eftersom.. Annars så står ja väl där utan byxor en vacker morgon.. Eftersom vi ska ha mitt i kallaste vintern så går de ju inte heller att springa runt i tights/strumpbyxor heller.. Men något plagg kanske man kan ha ..

Igår så var min underbara vän Frida här med sin Kristian :) Dom var uppe i sundsvall över helgen och kom förbi på lördagen o åt o drack. Sen slutade de med att vi drog på krogen, O ALDRIG MER säger ja! FY vad de luktade illa där inne o musiken var hög. ALLT var fel. ja kände mig som värsta tanten, men ja försökte tänka på att ha kul o umgås istället... Uscha säger ja iaf. Sen idag så var jag o Frida en snabbis in på BOOM i birsta, dom hade mycke skit där nu, rean var inte alls nå speciell. Sen åkte vi hem till mig och gick en promenad med Cherie i de fina vädret. Underbart ! Sen har ja mest sovit hela dagen.. Ska nog lägga mig strax igen, lika bra de så kanske man är pigg imorn :)



Dom här små sötisarna köpte ja när ja var med Malin E på birsta o fika. :) Kunde inte hålla mig. Haha. ;P




Puss o krääm !!!


Kommentarer
Postat av: Frida

Hurröööööö!! AJABAJJA!! Inte köpa skor till plutten, det ska jag göra :)

2011-07-25 @ 17:31:31
URL: http://rajdich.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag virkar och stickar gärna :D

2011-07-28 @ 10:22:08
URL: http://spjulia.blogg.se/

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0