Grattis min vän!

Min underbara kompis Malin och hennes Jonas fick en liten flicka imorse.
Sååå skooj ! Här har man väntat o väntat o plötsligt damp det ner ett sms om att lilltjejen kommit till världen.

Så de blidde dags att åka på birsta city då så klart. Jag och Martina for in kollade runt i butikerna och fikade lite på waynes. Hittade några plagg till lilltjejen, lite svårt med strl o sånt men efter mycket övervägande så fick de bli "VÄXA I" plagg :P haha, blev strl 62 och hon har väl kanske 56 nu. Men men de går så fort så :P.
Var som en helt ny värld, att söka efter babykläder. Vart finns dom ? Vilken strl? Bra o dåliga saker? Herregud, de var rena djungeln, man gick runt och snokade vissa saker tyckte man var svindyra. Som att betala 140kr för baby tights? 1par små babytights. Herregud.

Jag är så glad för Malin och Jonas skull att dom äntligen fått sin lilltjej, gud så skoj. Hoppas man får snosa lite på henne när dom varit hemma ett tag. Malin kommer bli en super morsa i allafall, de är ett som är säkert.
Blir ju faktiskt lite avis på henne, jag vill också ha en liten flicka o klä i söta rosa klänningar m.m men en pojke skulle ju va lite coolt de med. :p haha. Aja, man får väl se när den dagen kommer.

Imorgon så ska jag och Conny till Karla och Peter + Tedde (deras son), vi ska äta grekisk pyttipanna. De är Karla som har bestämt det, berättade för henne en gång om den maten o nu tyckte hon vi skulle göra den tillsammans så de ska bli kul o gått. Får se om vi ser nå film eller vad vi hittar på, de lär bli lugnt o trevligt iaf.


Jaha, just nu sitter jag o funderar på om ja ska slå sönder skrubben eller om ja ska orka dra med karln o köpa 2 st sånna, Anotonius heter dom. Tänkte ha kläder i den. Sen måste ja rensa mina kläder, har för mycket o så har ja ju köpt lite mer idag . haha.
Aja, vi får se hur de blir. Måste ev. övertala hjärtat att det är en bra sak att köpa



bye

Kommentarer
Postat av: Julia

Är det hvfoto-malin som fått barn? :O

2011-07-03 @ 19:16:37
URL: http://spjulia.blogg.se/

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0