BRIO <3

Det blir en brio, i fredags så var vi o kollade på vagn o då bestämde vi oss för att de blir en Brio! :D
Helt perfekt! Så nu är handpenningen lagd. O ja går bara o tänker, skulle ja ha tagit emmaljungan istället? Men sen tänker ja, näe den här blir bättre.. O så är de nog för de var den här vagnen ja fastnade för först.
Jag hade ju en liten "krav-lista".  Jag är ju lite hopplös som många av mina vänner vet.. Vagnen skulle ju ha både de ena o de andra.... :P O nu fick ja de som ja ville istort sett till 110%.

SÅÅÅÅÅÅ nöjd !

I fredags så jobbade ja kväll på Strandbo, de var väldigt längesen så de var jätte roligt att träffa alla igen när dom är pigga. :P haha. Annars så jobbar ja ju nätter o då är man ju trött o vill hem på kvällen o på morgonen så är man ju lite trött också :P  Sen så kom Helene förbi med sin lillskrutt, såå söt, nästan en månad gammal var lillgrabben o jättemycket hår :)
Ja längtar tills de är dags för oss också :D

I veckan så börjar gubben flytta, känns jobbigt. Men de blir bra i slutändan. Han kommer ju ändå hem på helgerna o sen så får ja åka dit när ja inte jobbar så mycket.. :´( Lillhjärtat <3 Men ja ska ju vara glad att han drar nu o inte sen, han kommer ju hem innan jul iaf. :)

Idag (lördag) så har jag, älskling o Mr jonsson varit på birsta, de blidde dressman då karlarna skulle ha skjortor o slipsar. vi ska ju på bröllop om 2veckor då kära Hugge ska gifta sig med sin Majja. På tal om de så måste ja prova klänningen som ja ska ha så ja kommer i den, annars så sitter ja i skiten. :S Efter dressman så var ja en snabbis på SIX letade nå snyggt till håret som matcha färgen på Connys skjorta men icke! Sen blev de ikea. Handlade nå nya tallrikar o skötbädd o lite små saker. Ev. att vi ska in på söndag (imorn) o spana lite till. Känns som man vill ha de mesta klart, sen så tar man ju lite små saker åt gången, men nu när man nästan gått halva tiden o vet att man har 1000saker kvar att handla så får ja PANIK ! Ja vill ha de gjort sen så när conny kommer hem framöver på helgerna så vill man ju göra annat också än att fara runt o handla hela tiden.

Nu ikväll så har vi sett på film, nån x-men version.. Var väl sådär.
Imorn så väntas Malin och Jonas o lilla Matilda komma på besök, lillsötisen <3 Ska bli så skoj att träffa Malin, har inte sett henne på över 1vecka. Saknar henne :)

Orkar inte lägga upp några bilder nu, får bli en annan dag.

PSSSSST. ska på ultraljud snart så håll utkik på bloggen :P
Bye


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej gumman!!

Saknar dig med otroligt mkt!! =)

Väldigt ledsen att det inte blev av idag, men jag hoppas att det går att gottgöra.. =) Vi kommer ju på torsdag i alla fall, men jag antar av vad jag läste att vi inte ska till Mia.. KRamar

2011-07-31 @ 21:41:28
URL: http://mallutten.bloggplatsen.se
Postat av: Frida - Mamma till Elsa

Men grattis! När kommer bebisen? :)



Brio är jättebra. Jag är supernöjd med den vi har :)

2011-08-01 @ 10:58:31
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Frida

Saknar dig gumman!!

2011-08-02 @ 11:58:47
URL: http://rajdich.blogg.se/
Postat av: Julia

Kul med ultraljud. Tänkte på det medan jag läste inlägget och såg graviditetsloggan i sidomenyn att du är i vecka 18 då det brukar vara dags för en titt på barnet ;) Det blir nog bra med vagnen eftersom du fick det du ville ha. Mitt gudbarn fick en emmaljunga-vagn förresten och den verkar vara bra för man fick med en sittvagn på köpet :)

2011-08-02 @ 20:59:57
URL: http://spjulia.blogg.se/

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0