Tankar o ting..

Ja du, här är man nästan döööförkyld. Men jobbar ändå. Slipper ju sjukdagar iaf. + att jag o arbetsledaren var helt överens om att ja skulle jobba så de är ju bra. Bra komminikation är stort pluss. ! Sitter med papper i näsborrarna, nässprayen har sluta funka så nu känns de som de rinner konstant men de gör de inte som de verkar, ja herregud. Hostan är inte så farlig iaf, men revbena känns som dom ska explodera varje gång de kommer en attack.

har funderat mycket över min garderob på senaste tiden, de går nog inte en ända månad utan att ja köper nått nytt som man kan ha på kroppen ex. skor, strumpor, bh, tröja,mössa osv. Ja.. Men varför ?? Vi har en hel garderob som vi delar sen så har vi 4st byråer som är FULLA! O jag kan ju ge er en liten föraning, det är inte karlns kläder som tar mest plats. Näe, de är mina. O ja som tycker varje månad att ja inte har nå kläder. Herregu!! Satt o tänkte vara duktig o rensa för nå dar sen. blev av med 2tröjor 1linne o 4sockar. VILKEN storrensning!!! de är ju så jäkla svårt att slänga kläder som man vet att man kan ha o använda. Men som man ändå inte använder. Varöfr ? Näe nu får de bli slut på detta. Måste rensa garderoben riktigt så ja kan få plats med kommande nya köp. :P Men ska nog lugna ner mig lite med kläder ett tag, måste iaf köpa fler sockar, sen så kanske några skor? Ett par nya adidas skor skulle inte va fel. Sko token vetty! Aja, hörs.

Kommentarer
Postat av: Thea von walden

Hej! Jag håller med dig, saknar dig hur mycket som helst. Klart vi skulle hinnas ses någonting över en fika, bara att jag tar mig i kragen. Bebis är ju beräknad till i början av mars. Så det kan ju hända precis när som helst nu :) Hoppas allt är bra med dig, kotten och gänget! Kram solstråle <3

2011-02-27 @ 12:38:43
URL: http://theavonwaldenn.blogg.se/

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0