"fönstershoppar" på nätet

Ska igentligen sova nu, men ja kan inte så bättre att vara vaken en stund äta lite middag o sova sen igen :P Ja måste ju ladda upp batterierna inför min kommande nätter. SÅ ja kan vara pigg o helt klarvaken o inte trött alls. Men ja har ju haft ledigt nu så de ska ju inte vara nå problem.

För stunden så fördriver jag tiden med att fönstershoppa på nätet :P eller vad man ska kalla de Skärmshoppa kanske ?

Hitta massa fint o vill ha begäret är stort...

från halens.. Kanske man skulle köpa ett par glansiga leggings? Frågan är bara är dom som fuskskinn leggings typ, tror inte de. Men dom ÄR SÅ NICE!!! villvillvill ha.

Förutom skärmshoppingen så sitter ja o budar på tradera, har hittat en klänning som skriker efter mig,, den måste bli min. Hoppas hoppas.  aja, nu ska ja sluta med detta. Måste kolla vad de kan bli för mat idag. hejdå.

Kommentarer

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0