Födelsedag och resterande av helgen

Ja då har man fylle år också då. fick massa fina saker :) tacktack till alla. O tack till alla er som grattade mig via facebook, mail, sms, mms, ringde eller kom förbi :)

Här kommer lite bilder från fredagen då jag fyllde år :)


Haha, ja brudarna + Mr jonsson, den ända killen som fick vara med på "pose-bild"

Lördagen: Skotercross SM
 Bröderna Jonsson
 Älskling <3


Skotrarna flög framotillbaka, man hann knappt med att se dom. Sen blev de veteranskoter race i pausen :) :P Nice. Haha. OCKELBO!!!

Lördagen avslutades med film med "The jonsson brothers".

Söndagen: Hemma i Emmas Zoo :P



Ja.. Emmas Zoo. :P Ormar, illrar och fiskar. Sen var cherie med så klart o undersökte ormarna tillsammans med Husse och Emma, Bildbevis på att ja rörde i ormen , FYYYYYYY FASEN vad rädd ja blev när den tänkte ringla iväg, den spände till sig o ja skreeek på Emma att ta bort den, hon måste haft väldigt roligt åt mig, det hade Conny iaf. På denna bild visar ja mitt sanna ja kanske :P hahah Tyckte själv att ja var otroligt modig. :P STOLT
Näe, nu äre dags o jobba lite. Uppdaterar mer under veckan med bilder hemmifrån tänkte ja. har ju inte lagt ut några än. :P BYe, ps. Kommentara gärna mitt låååånga inlägg :P

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Grattis igen då, i efterskott!! Och ormar skulle jag ALDRIG ta i!! Tuffa du!

2011-02-09 @ 06:04:36
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se
Postat av: Marina Hamberg

Hej igen! Jag fotar så gott det går med den utrustning jag har, dvs mobilen och en kompaktkamera. Klart att jag önskar att jag hade en bättre kamera men just nu, som fattig student, så ser det mörkt ut på den fronten. När jag väl får ett jobb så blir det nog till att börja spara till en fin Nikon, men tills dess får jag nöja mej med en compakt-Nikon :P Fotar du mycket sen du slutade foto? :)

2011-02-17 @ 13:44:22
URL: http://marinahamberg.blogspot.com
Postat av: Julia

Vad äckligt med ormar :(

2011-02-17 @ 23:51:45
URL: http://spjulia.blogg.se/
Postat av: Julia

Men aaa, nu kom jag och tänka på lillefot-bilden ;)

2011-02-19 @ 11:32:34
URL: http://spjulia.blogg.se/

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0