;)

Igår var ja på kina med brudarna från Ängsklockan. Sen bestämde jag och Emelie oss för att dra till Irish pub o ta en liten drink eller 2. De blev ju lite mer än så dock :P sen så hämtade Sandra w upp oss efter jobbet :) O kvällen avlsutades med massa fnitter. Vaknade imorse o hade ett flertal missade samtal o hur många olästa sms som helst. Herregud vad vill folk tänkte ja, denna tid på morgonen, sen kom ja på. Det är ju min dag i dag :P haha. Ja se där. Sen blev de fort upp o ut med cherie, sen lite frukost innan Carina o barna kom på ett snabbkalas.. :) Fick jätte fina saker. Lägger upp bilder under helgen eller i veckan. :)
Ledig tills på söndag sen så blir det jobb o åter till vardagen. Näe nu ska ja slappa innan det är dags att plocka lite i köket. sen ikväll blire fika med släkten och sen blire fest o utgång med kompisarna :) YEAH!!!! ROCKA LOSS


Kommentarer
Postat av: Marina Hamberg

Jag gick ut.. 2005. Jag hade Stefan som mentor, men han hade nog slutat då du gick där då? Jag har alltid gillat USA och ville alltid åka dit (+ att jag hade vänner i TN) så då bestämde jag mej för att åka som AuPair. Det bästa jag gjort i mitt liv! Hur roligt som helst. Sen hittade jag ju en karl där då såklart, så vi bestämde oss för att flytta ihop till hans hemort Chicago så nu är jag här och går i skolan :)

2011-02-06 @ 18:42:04
URL: http://marinahamberg.blogspot.com
Postat av: Frida

Visst kan jag fota din hund, hon är ju så söt :) Jag gjorde en som bara handlar om foto istället för annat dravel :p

2011-02-07 @ 23:12:32
URL: http://fridabennerman.blogg.se/

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0