Lite om allt :D v 38

Nu är det inte mycket kvar som ska inhandlas, de mesta är i sin ordning.
De som vi kommer vänta med att köpa:
  • Babygym
  • Babysitter med leksaksbåge
  • Barngardiner
  • Filtar - både snuttefiltar och vanliga.
  • Sängkläder
  • sängmobil
  • Vagnleksak (sån som går tvärsöver med figurer)
  • Regnskydd till vagnen
  • Köns färgade kläder eller vad man ska kalla det. Alltså flicka= tjejiga kläder pojke=pojkiga kläder
  • Amningsfilt
  • Babyvakt
Vissa av sakerna har vi ju redan, som ex. sängkläder, nån snuttefilt och nå gardiner men man behöver väl alltid mer. Sen har ja säkert glömt skriva ner nå men de är vad ja kommer på just nu.
Nu är båda spjälsängarna uppställda det är bara bäddningen kvar, men det får gubben fixa när bebisen kommit. Vill inte bädda innan.
Babyväskan är packad o BBväskan är nästan färdigpackad. Lite små saker kvar att stoppa ner.
Jag längtar verkligen så jag tror ja spricker. Tror den lill* kommer tidigare :D
Är så orolig att det ska glömmas handla nått viktigt. Men men, alltid är de väl nå man glömmer.
Imorgon ska vi till barnmorskan igen, får se vad hon säger om mina fötter som är som fotbollar. SÅÅÅ leds på att inte kunna gå riktigt får ju inte på mig nå riktiga skor heller så får ju asont i ryggen av uggsen. :(
Vad händer på nyår då?
Vi blir nyktra, självklart! Blir väl nån god middag och ev kanske nån kompis vill hitta på nått. Karln ska köra dom som vill ha skjuts.. Ja sen är de väl inte så mycket planerat.
Fått jätte bra fina nappflaskor av Johanna och Jimmie, tommee tippee heter dom nappen ser ut som en tiss. Dom fick vi till bebisen i förskott :) Kokade och klara nerpackade. :) tacktack!
Här kommer en liten bild på mig och Jenny från då vi var o fotade oss. Jenny är i v.38 och jag är i v.36 tror jag på denna bild.
Jenny fick en liten tös, en liten Fanny :) Får se vad jag får då. :D Spännande som bara den.
GLÖM INTE gissa kön och datum.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är vem?? kram karla<3

2011-12-28 @ 21:57:52
Postat av: Frida - Mamma till Elsa & lillebror i magen

Ja :) men huvudsaken bebisen har kläder hihi ;) Åh det är ju snart! Lycka till när det är dags :)

2011-12-29 @ 10:12:47
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: thea von walden - mamma till leon <3

Vilka fina magar, hihi! :) snart är det dags. vi har ingenting planerat på nyår vi heller.... det blir lugna bullar. Vi kanske kan komma över en stund på kvällskvisten på lördag? Kram

2011-12-29 @ 12:26:45
URL: http://theavonwaldenn.blogg.se/
Postat av: Frida

Svar: Skivan är fortfarande hos mamma så när du har tid kan du hämta den hos henne bara :)

2011-12-29 @ 15:24:56
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0