Julafton + helgen

God mat som varje år. Fina presenter fick man också. En o annan slant och sen EN DAMMSUGARE!!!! HELT UNDERBART ! Jag hatar att köpa såna tråkiga saker så i år önskade ja mig en dammsugare som är bra för allergiker Så de blev en med sånt därnt specialfilter tjoffs. :) Hur fin som helst. Så på julaftons natta stod ja o dammsög hela nedervåning o alla mattor :P Ska väl fortsätta med övervåningen nån dag :P hihi .
Slantarna ja fick dom sparas. Ska in en sväng på rean med Karla men lär nog inte bli så mycket köpt. Väntar tills jag är lite "mindre" eller vad vi ska kalla de. När barnet är fött o man börjar komma tillbaka i normal form så är de väl dags att handla lite. Känns onödigt att köpa för mycket nu när allt töjs ut och blir noppigt på magen. :(
Idag så gick vi in i v38 o väskan har börjat packas. Tar emot lite då ja vet att det börjar bli nära. MEn ja måste ju packa.. Bebis sakerna/kläder m.m är redan packat. De är mest de som är till mig o Conny som är kvar. Vad vill man ha på sig för kläder? Sköna kläder vill man ju ha men ja vill ju gärna gå ut från BB o se fräsh ut någosålunda iaf o inte som en sopsäck. Vad hade du med dig till dig själv?
Eftersom de börjar närma sig med skrämmande stora steg och längtan bara växer mer o mer för varje dag som går så måste ja bara få fundera o fråga er som läser bloggen min Vad tror du att det är för kön ? Datum ?

Jag tror ju att det kan vara en pojk och Conny tror en liten tjej. Han har börjat övertala mig lite men ja står fortfarande fast vid att det säkert är en liten pojk. Jag tror jag får gå över nån dag då min mamma gjort de med oss och för att det är så vanligt då man väntar 1abarnet, connys mamma fick däremot alla sina barn 12 dagar före beräknat datum. SÅ man vet ju aldrig.
Näe dags att skära upp kolaknäcken som ja gjort, bättre sent en aldrig :P Nattnatti

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag hade med mig mammabyxor och mjukisar. Jag använde bara det sistnämnda. Man är öm i magen och vill inte ha nått som sitter åt. Sedan tror jag inte att du tänker på köäderna när liten är ute :) jag tror en tjej och att hon kommer hmm.. Typ 10de :) när var datumet?

2011-12-28 @ 00:01:40
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Tror helt hundra på en pojke. Kände på mig det direkt ifrån första början, ska bli spännande och se om man har rätt eller om man var ute och cyklade.



Jag tror du föder en vecka förtidigt :)

2011-12-28 @ 17:43:26

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0