Lite om helgen m.m

Lagade sååå GOD mat i helgen, blev Bacon lindad fläskytterfile kryddar med lite vitlöksflarn och riven ost, vändstekt pära in i ugnen svartpepprad o saltad med lite matlagningsgrädde. SÅÅ mums. Till det så åt vi också rödvinssås och vitlöksbaugett. Ibland kan man laga mat bara man vill.

Är det någon som sitter och ruvar på nått gott recept? Skicka gärna recept i en kommentar :) Alltid roligt att prova nått nytt.

2Sep går jag på mitt nya vik, allt känns så bra. Lönen, arbetskompisarna, stället, och arbetgivarn. KOmmer jobba så länge jag bara orkar. :)

Idag är det måndag, tråkiga måndag. Karln är i bräcke och här sitt jag ensam.. Hm. Imorn blire jobb :) sen på onsdag är det äntligen dags att fixa håret. :) Har världens e4 mitt  uppe på huvve!

Nu är det bara 3 böcker ur serien klonad av Marilyn kaye som saknas. Dom 3 sista av alla 16. Så leds, Vill verkligen avsluta denna serie. Lika bra nu som när man var 12-13-14(?) år faktiskt..

Näe, nu ska ja o Cherie mysa innan det är dags för kvällsprommisen!
Ha en bra vecka allihopa KRAM
BYE

Kommentarer

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0