oooOffa, vad slut ja är

Är de dags nu? Är tiden kommen.. De känns så
Pensionen närmar sig om inte annat så blir man väl snart sjukpensionär.
Ja är sååå LEDS, på allt precis allt. Hela veckan känns just nu som om den varit skit.
Jag har inte gjort nå speciellt bara jobbat i stort sett, o de är ju bra. Men inte för kroppens del som de verkar.
Jobbat hittils 5dagar o har en kvar att göra. Har såå otroligt ont att ja vet inte snart vart ja ska ta vägen, spelar inte nån roll om ja ligger eller står o inte har ja nått badkar heller så man kan ta sig ett skönt bad.
oooOffa.
Varför kan dom inte hjälpa mig, de är ju nått som är fel de är ju helt klart de, man ska ju fan inte behöva ha ont i kroppen värre än en pensionär på hemmet. De är ju förjävligt när man bara är 21 o känner sig som 80+!
Axeln trillar väl av snart om inte annat så hoppas ja då att den gör det. För nu är ja leds. varit till sjukgymnaster, massörer, läkare och varit o tagit prover, De är ju tydligen inte nå fel på mig. Ja behöver ju tydligen ingen hjälp. För ja är ju frisk enligt proverna. Jaha, men hur kan man då ha såå ont ? Ja de är ju en bra fråga säger läkar jävlarna..
Ja de är väl bara att bita ihop o hoppas att kroppsdelarna en efter en ramlar av snart, FÖR jag blir helt slut. Orkar inte med detta. Ja har ont till o från o ibland i veckor i rad, varje månad år ut o år in. Men de är inte nå fel på mig inte, ja behöver ju träna, men när ja tränat så har ja 10ggr ondare. Sist ja var till sjukgymnasten så hitta dom en sena över nyckelbenet som inte låg där den skulle. MEn de verkar ju också vara cool lugnt. Aja, varför ska man göra nått med nån som ska leva hela livet när man kan operera o medicinbehandla pensionärer som har levt sitt liv o bara vill dö? De är ju synd om dom med som blir medicinerade mot allt o så vill dom inte ens leva för vissa anser ju att dom levt klart vid en viss ålder. Näe men då äre klart att dom ska leva lite till o få massa hjärttabletter o annat som gör att dom inte kan dö.. Men en ung människa äre ju bättre att dom låter ha ont tills dom blir gamla o då kan dom göra nått åt det eller ??????????????????

FYYY FAN !! Vill inte ha ont nå mer. Tror ja ska lägga mig o ligga i sängen föralltid när ja kommer hem.

Helt slut Bea :P

Kommentarer
Postat av: Frida Bennerman

Kommer du ihåg min mammas rumpproblem? :p Hon hade ju jättejobbigt för att inget fungerade eller blev bättre, tills hon börjaade gå till en privatläkare, en smärtdoktor eller nåt sånt är han. Han brukar ringa och fråga hur hon mådde efter behandlingar och om hon fick problem en söndag kl 15 så åkte han till sitt jobb och hjälpte henne. Om du vill kan jag fråga henne efter hans nummer :)

2011-04-10 @ 10:24:15
URL: http://fridabennerman.blogg.se/

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0