Denna vecka

Denna vecka har varit näst intill underbar. Har haft så lugnt, dock inte nån sovmorgon men de har varit så skönt att vara ledig, har kännt mig väldigt sliten på sistone o jag behövde verkligen ta igen på krafterna.
Har varit på utb. i måndags
tisdags kommer ja inte ihåg vad ja gjorde, jag var dagvild då iaf :P
utb. på onsdagen, Cassandra kom förbi o lunchade, sen for ja till Sandra o solade o babbla på. Jag o sandra for o shoppa lite skor. :) Sen på kvällen kom Rebecka förbi från stan o käkade med mig Emelie och Nellie. Trevligt trevligt :)
Torsdag utb. sen var ja till massören, underbart ja kan lyfta armen riktigt igen ! Sen blev de sovasova tills Cherie kom hem, visade sig att hon var trött hon med så vi sov lite till. :P
fredag, som den ser ut just nu så ska ja till mamma en sväng på morgonen o pyssla på, sen kommer ev. Karla och Theodore förbi kring 13 tiden. Ska försöka hinna träffa Lilli också om hon inte jobbar :) Sen när karln komma hem blire middag och sen vara med Emma o Robert.
Ska baka lite havrekakor som jag fått recept av Cassandra :)

Har du nått recept på kakor eller annat gott som är enkelt att göra och inte kräver 100ingredienser så skicka ett recept till mig !

Imorn ska ja försöka komma ihåg att uppdatera Cheries sida också om ja får tid. Tänkte försöka hinna sova nån timma innan ja ska träffa Karla.

Har beställt en hoodtröja via Sandra från Halens, hoppas den passar.
Har budat på en jättefin dubbelring på tradera, hoppas hoppas !
Har äntligen fått hem mitt jotex paket med överkast o kuddfodral så ska hämta ut det imorn :D :D :D
Nästa vecka kommer mina klänningar och kavaj från HM förhoppningsvis :D:D

WIIIE!

ja jag vet shoppaholic. Men skit samma, man lever bara en gång !

HÖRS

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu sparar du pengarna till ullared unge!!! <3kram karla

2011-04-15 @ 08:41:21

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0