DAGvild

herregud! Jag är ju hopplös helt o hållet hopplös!
Skulle vara på zumba ikväll hade ja bestämt med en arbetskompis. 19.30 skulle de börja.
satt o prata i telefonen vid 20snåret o så fråga tjejen i telefonen som ja prata med : ska inte du vara på zumba ikväll ? jag bara: Näe, de var ju imorn på tisdag sa ja ju. Hon bara : Men de är ju tisdag idag, ledsen att säga det men då har du nå glömt måndagen.
Jag bara shit !
Jag är ju hopplös.
så blev det med det, det efterlängtade annorlunda som jag skulle göra denna vecka har jag nu missat. Hm. :(
Aja, de kommer nog fler gånger men man blir så jäkla leds när man bestämt nått o sen glömmer man bort, nu hade ja ju inte glömt utan bara glömt bort vad de var för dag. HUR fan kan man glömma vad det är för dag ?
Säkert för att jag var ledig i söndags då ja igentligen skulle jobbat som ja blir förvirrad. Hopplöst när man är ledig för många dagar. Även att hon hade kommit ihåg mig o väntat utanför som vi bestämt. Fy vad ja skäms. Inte roligt när de blir såhär.

Idag har jag haft "måndagsmys" som jag trott men de visade sig vara "tisdagsmys", köpte hem jordgubbar o grädde :) MUMS så gott. Lägger upp en bild imorgon eller nått. Imorgon ONS ska jag på utbildning på sjukan (jobbgrejs) ska bli spännande får se vad man får lära sig. :P
Sen kommer Cassandra ev. förbi på lunch och efter det ska jag träffa Sandra :)
Hoppas karln kommer hem i lagom tid imorgon, han har jobbat över varje dag hittils denna vecka :( aja, de blir nog bra lön iaf :P

Nu ska jag krypa ner i sängen så jag orkar upp i morgon :) Hoppas det händer nå skoj under dagen, ska ev. baka också :)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Ingen fara vännen, det är ingen skada skedd! =D Hoppas du kan & vill komma nästa gång Zumban är =) Det skulle vara kul om du kunde hänga på! Mums med jordgubbar, äntligen är den säsongen snart här =D Kram till dej!

2011-04-13 @ 13:39:20
URL: http://insidemymind.se

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0