ibland så ska man skratta

Ja, slutade kl 7 nått imorse, åkte hem, gick ut med hunden, ringde o väckte mamma som inte blev allt för glad :P
Sen så slutade de med att ja somna, sov ganska länge.
åt god mat idag, fläskytterfile (marinerad) och potätgrantäng.
Conny o hugge ha suttit o spelat tvspel hela dagen, herregud.. Jaja, deras hobby kanske, dom är ju lugn iaf :P
Var in på birsta med mamma, skit stressad innan dom stängde mamma var i provhytten o ja stod i kassan o skulle betala inne på Gina. Slutade med att ja tappade bort MIN EGEN MAMMA! O inte hade hon nån telefon med sig heller. Jaja. Letade henne en stund, gick sedan vidare på nästa affär dit vi skulle gått efter gina, men där var hon inte heller. Var precis som hon hade gått upp i rök. aja, ringde o svor lite åt farsan innan ja tillslut gick ut till bilen då birsta stängde. O efter en stund började de ramla ut massa folk genom entren. o då kom mamma som undrade vart ja tagit vägen och som trodde att hon tappat telefonen. SOm var hemma. Herregud. svor o hade mig tills mamma undrade om ja ville ha muffins o då blev ja lite snäll igen. :P Åt muffins med mamma o for sedan hem. Ja du, ibland så ska man skratta tror ja. Tappad ju bort min egen mamma...

Imorn så är ja ledig, ska på arbetsförmedlingen med connys papper, sen så ska ja jaga rätt på någon som kan byta ruta på bubblan åt mig, den ska ju besiktas nästa vecka :) wiie, o nästa vecka ska ja tatuera mig också wiie. aja, nu ska ja försöka avbryta grabbarna i tvspelandet så man kan lägga sig nån gång.

BYE

Kommentarer
Postat av: Lola

Här är jag ...kul inlägg lilla muffins-älskare!

2010-06-29 @ 01:04:09

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0