Haha...

Ja jobbar som sagt, men sitter just nu o nördar på fejsan (facebook). Stötte på nått som var pricken över I:et nästan.

En lydig man är en lycklig man :)
Detta var ju hur bra som helst. Läs texten o släng in en kommentar åt mig sen :P

Oavsett vad en man ger en kvinna så kommer
hon att ge dig någonting bättre. Ger du henne en spermie ger hon dig
ett barn. Ger du henne ett recept ger hon dig ett mål mat. Ger du
henne ett hus ger hon dig ett hem. Ger du henne ett leende ger hon
dig sitt hjärta. Hon multiplicerar och förstorar allt oavsett vad du
...
ger. Så.......... om du ger henne någon skit så kan du
förvänta dig ett helvete tillbaka...



Vaddå klockren?


Kommentarer
Postat av: Lola

100% !!!Så bra!!!!!!!!!!!

2010-06-19 @ 00:39:05
Postat av: Julia

Klockren!

2010-06-20 @ 13:01:52
URL: http://spjulia.blogg.se/
Postat av: kloker

så sant:



ger man en kvinna en förlovningsring får man ett fetto då hon genast går upp 20kg.



Delar man en hemlighet med en kvinna så delar man den snart med halva stan.



Ger du en kvinna en rejäl åktur i sängen en natt får du 18års underhållsbidrag tillbaka.



Ibland tänker jag på hur bra bögar egentligen har det! :)

2010-06-20 @ 18:31:14
Postat av: Marlene Jacobsson

Hej!

ja visst e det underbart att han tog sitt championat!!

Tyckte det va skojigt att träffas i sundsvall å extra skoj va jue att det gick så bra för din lilla tös.

Tycker det bara e skoj å hjälpa nya inom utställning, jag va åxå ny förut å då fanns det tyvärr ingen i min ring och inom min ras som stöttade mej... det saknade jag.

Därför känns det bra att vara till hjälp för andra nybörjare.

För tillfället ligger vi i Gränna camping i en stuga, mamma står å fönar Osito för morgondagen, triple dog show i jönköping.

Klart att mamma å jag som e såna utställningsnördar lära åka.

Ha det nu så jätte bra å sköt om dej å lillskruttan så hoppas jag vi ses i ringen snart!

Kramar Marlene

2010-06-20 @ 22:22:07
URL: http://www.charlieoharry.se

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0