mittiveckan

onsdag i dag då..
Mitt i veckan...

Jaha, det har inte hänt mycket idag. Har kräksnöat så jag har fått skottat fram bilen. Snöar fortfarande. FY!!
Ska ställa ut Cherie den 28februari på en inofficiell utställning. Spännande. De kommer nog gå sådär.
Håller på söka valpkurs för fulla muggar just nu. Ska nog gå i härnösand med henne för dom har en i februari. :)
Om en vecka o en dag alltså 8dagar så fyller jag 20år den 4feb. Jag har ingen aning om vad som händer då. Men jag hoppas att ni kommer ihåg mig lite grann ialla fall. :P Ja längtar. Ja ska gå på bolaget o köpa mig en karta heiniken eller hur de stavas :P
Den 22Feb så är det ljusparty hemma hos mig kl 18.30 alla mina vänner är välkomna om dom vill. Det är inget köptvång och det kommer bjudas på lite fika. Hör av dig om du är intresserad av att komma så jag vet ungefär hur många vi blir.

Ja vad ska man önska sig i födelsedagspresent då?
Hm... Ja har ju så mycket grejer.. jaja

Ska jobba imorn, 0645-16 sen så jobbar jag lördag och söndag.
Har massa skrivuppgifter att göra tills på tisdag men jag vet inte vad jag ska skriva om skolan är skit men lärarna är iaf bra. Har blivit återbet.skyldig också och det är faktiskt skolans fel, dom anmälde till CSN att jag gick en kurs som jag inte gick o sa till CSN att jag pluggade på heltid vilket jag inte gjorde. Så nu har jag fått börja betala tillbaka. Hittils har jag ju bara betalat lite mer än 6.500kr i räkningar den här månaden. JÄTTE KUL!!!!! NÄE !
Tur att man jobbade hårt förra månaden så att man fick en hyfsat bra lön. 

Den 9 februari ska jag besikta min super CLIO. Woho. får se om den går igenom., 

Jaja det var allt för mig. Vi hörs!
  Min Cherie och hennes syskon :D


Kommentarer
Postat av: Tova

Bju ru på fika när du fyller år? :D

2010-01-31 @ 11:57:59
URL: http://phetaste.blogg.se/

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0