En ny vecka..

Ja då har den börjat, den nya veckan.
Har jobbat idag , skulle igentligen träffa Malin men de får bli imorn. Får se om man får främmande imorn eller nå :P
Ska på skolan också och avsluta en kurs, fick iaf godkänt på den förra. Orkade inte anstränga mig för att få ett högre betyg.
har börjat fundera inför sommaren. Ska man försöka byta jobb, bredda sina vyer och få mer kunskap om arbetlivet? Kanske få ett jobb som ger mer erfarenhet eller större chans att bli kvar för alltid? Just nu känns det bara som om jag hänger på en tråd. Jag får jobba ganska mycket ändå för att vara vikarie. Men skulle vilja jobba mer eller iaf veta när och vart jag ska jobba. Just nu så är det så jobbigt när man inte vet nått alls, det går inte riktigt att planera nått för om man har dåligt med arbetspass nån månad då är det bara att skita i planerna och åka iväg och jobba.
Skulle vilja jobba med skor eller på en affär. Skulle vilja jobba nätter som personlig assistent, skulle vilja vara miljonär och ha ett sommarhus i thailand och en liten gård på Gottland!  det är mycket man vill och just nu så känns det som att ingenting funkar.
Ska söka runt lite nu i dagarna och se vad man kan hitta, om inte annat så blir jag väl kvar inom äldreomsorgen. Men då söker jag nattvikariat till sommaren. 15 nätter är lika mycket som en 100% dagtid, gud vad skönt. Sova på stranden :P ja vi får se vad som händer. :P

Det går bra med Cherie, hunden. har inte blivit allergisk mot henne nånting, så överraskad och överlycklig. 

GE MIG ETT JOBB!!! 

HÖRS


Kommentarer
Postat av: grattis !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

grattis!!!!!!!!!!!!!!!!

till betyget, vet att du inte varit så kry så det var bra ändå.

2010-01-20 @ 18:21:27

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0