Supertisdag

Idag har jag varit på skolan . Svin kallt imorse, for o hämta Annica sen bar det iväg till skolan. Fick veta att Annica ska börja på Strandbo imorn, sen imorn så ska jag möta Lisbeth som är chef för personliga assistenter. Jag och Lisbeth ska fara till en brukare som jag ska börja jobba hos :)
På fredag ska jag jobba på Timrå gården Häggen :) Var längesen man var där nu. Har inte varit där sen i början på januari. Skönt med lite omväxling ibland också.
Har tvättstuga just nu, IT SUCKS! Fy!
Och idag så gick jag in på färgadelinsers hemsida!!!! BLEV SÅ ARG! Jag och karla beställde våra linser för 2veckor sen och hämtade ut dom för en vecka sen och idag såg jag att om man köper 3 så betalar man bara för 2! Och jag och karla beställde ju 2paket var de betyder ju att vi skulle kunna fått ett till paket var ! Arg jag blir. Ska de vara så?
Är så sugen på att köpa nya skor. Det var så längesen.. Ja jag vet jag har för många par. Men jag vill ju ha ett par nya. Det är väl nå psykiskt fel ja har de där med skor.
Igår var det iallafall ljusparty hemma hos mig. Nästan alla kom, vi fickade och "sniffade"  på ljusen. Väldigt trevligt. Mina "mammakompisar" kom, gamla klasskompisar, barndomsvänner och massa andra. Det var kul att träffa dom :)
NÖJD Och GLAD ! :)

Ringde veterinären idag också, Cherie har fått slemklumpar som rinner ut ur ögonen. Hon har ju känsliga ögonen, men ja är ju som nån liten hönsmamma när de gäller henne.. Märker de ibland. Men ja ringde o hörde med dom iaf. Ska skölja hennes ögón ett par dagar och inte ta ut henne när de är så kallt. Sen om de inte blev bättre så skulle jag komma in med henne för då kunde de vara en infektion. Känns lite jobbigt. Stackars bebisen. Får ha jätte koll.

Nu fick jag veta att jag snart ska åka och jobba på Hagalid, korttidsvården :) Det blir kul. Längesen jag var där men de brukar gå så bra :) Jag gillar korttids, alltid nya människor och jätte gullig personal.

Jaha, de här var väl allt för idag då. Men vi hörs :) Pusspuss

Kommentarer

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0