IeNaNnAnVäRlD - i en annan värld

Ja, jag känner mig en aning dryg.
Har varit och jobbat idag på nya jobbet. Kändes jättebra faktiskt. Där tror jag att jag kommer trivas. Ska ringa och prata lite mer med Lisbeth imorn om hur de var :). Rekryteringen har ringt mig hela dagen känns det som. Så nu är snart hela nästa vecka uppbokad.
Det blev ingen valpkurs idag, dom ringde och ställde in den. Kändes ganska skönt nu när det är så kallt. Lill flickan fryser ju nästan ihjäl ute.
Imorgon ska jag nog vara med Cecilia om det inte blir ändrade planer. Hon är super duktig på att massera har jag fått höra så imorn ska hon massera mig så jag blir människa igen :) Underbara vännen! Fick ingen tid hos sjukgymnast eller massör så hon ställer upp.

aja, nu ska jag se Simpsons, love it!
Klockan 22 blire IT´s me or the Dog. Verkar faktiskt helt okej det programet.

Kommentarer

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0