Happy birthday to me!!

Ja då fyller man år då.
20 för att vara mer exakt.
Ska väl ta och gå på bolaget nån dag då.. Inte för att jag känner att jag behöver nått därifrån. Har ju redan lite "dricka" hemma. :)
Jag har städat och städat, fick ett panik anfall igår men som tur var så var Ronja här och lugnade ner mig :P
Familjen har varit här under dagen.. Har fått mycket fint och mycket "bra att ha".
Mamma och systeryster hade bakat 2 jättefina tårtor. Farmor hade med sig gokakor o bullar. Jag som stressade till affären och köpte massa fika bröd. Får leva på det ett par veckor om jag inte har några raringar till vänner som känner att dom vill komma och hjälpa till att äta upp det :P
Cherie blev helt till sig över att det var så mycket folk hemma hos oss. Hon fick inge fika och då var det jätte synd om henne tyckte hon. Men hon fick lite kaffe av min mamma som hon fort surpla i sig. Har ni hört om nån hund som dricker kaffe? Min gör det iallafall så nu vet ni det :P Hon löpte amok här hemma när de var så mycket folk så när dom hade gått så somna hon fort i soffan. Tack till alla för allt fint !

Har man blivit gammal?

Ps. Ny header vad tycks ?

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag kommer gärna och fikar och hälsar på hunden!

2010-02-05 @ 15:05:12
URL: http://selfrejection.blogspot.com

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0