2min=27min

Inte fått min faktura från Ellos så ja ringde - Ditt samtal besvaras om 2min, du står nu i kö, du står fortfarande i kö o ditt samtal besvaras så fort som möjligt. Efter 27 min svarar dom!!! 27 MINUTER !!! O det ända dom sa var - Din faktura kommer nästa månad o ska betalas sista januari.
Jaha det var det de. Nästa samtal

Akassan. Satt i kö typ 12 min innan ja kom fram o då säger dom att medlemsavdelning har hand om mitt ärende men öppnar inte förrän på måndag igen !!! LEDS!!

Nästa samtal:

Radiotjännsten.
Fy fan. fick en räkning på 519kr från dem,. Jag äger ingen tv. Ringde o sa de. dom skulle se vad deras beslut kunde göra. om ja ska betala eller inte. FAAAN heller att ja ska! De får karln göra om han ska ha tv!!!! Jävla idioter. Dom ansåg att ja sagt att ja har tv när ja svarade i telefonen o sa att ja jobbade! Ha ! Idioter! JAG JOBBADE !!! Hur fan kan man få orden jag jobbar till jag äger en tv? IDIOTER!!!! så arg.
Lyckad dag. Skit bra. hur sur som helst. FUCK YOU RADio-tv fan ni nu heter !!!


Kommentarer

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0