Liten snabb uppdatering..

I veckan ahar allt gått av bara farten , gick av mit sommarvik. den 30aug. En söndag. Sen på måndag morgon så ringde dom o ville att ja skulle jobbe men de gick ju inte, skulle på söråkers vårdcentral o få deligering på Antons sond matning och vb. medicin. ska ju vara en extra personlig assistent till honom när ordinarie är sjuk o vabbar. Det känns faktiskt väldigt bra, dels att hans föräldrar litar på mig så mycket o sen all kunskap jag får av de jag lär mig med honom. :)
 Aja , tisdagen tillbringades på sjukhuset då jag skulle gå en utbildning på Antons "apparater" ex, andningsmaskin. Efter utbildningen for jag och Conny o hämta Christine på dagis, lill gumman. :) Hon pratar på så mycket de är så skoj.  
Sen på onsdag till fredag så jobbade jag på Ängsklockan, strandbo. Kul att få komma tillbaka. På fredag efter jobbet var jag o syrran på birsta, ja hitta ingenting men hon var som en shoppingdåre, allt var snyggt o bra tyckte hon. :P  På kvällen blev det utgång med brudarna. Jätte kul , tack för en underbar kväll tjejer! Slutade med att jag var tvungen att åka hem redan vid 2 då jag fick i mig lite mycket. Så jag Majja, Hugge o Cny for hem. Malin E hämta oss :D. Sen så tillbringades lördagen i tvsoffan med gubben, vi åt nått gott som var som tacos men hette nått annat. Sen på kvällen blev de chips o mys och en raggarsväng till stan.
På söndagen så tvingade jag med gubben på birsta det blev ett par underkläder och lite spån till marsvinsburen. Jaha, till veckan blire jobb på Tisdag 8-14 o sen på onsdag så blire arbetsFörnedringen. Herregud! Aja , jag o Majja beställde lite provbågar men jag hittade bara ett par så jag väntar ett tag med att skaffa brillor tills jag hittar 2par på samma ställe så de blir lite billigare.. Morsan färga håret idag också , SKIT GRYMT!! Även att det var farmor som hjälpte henne, haha tänka sig... Det blev ju bra iaf. Men men nu ska jag hoppa i pjamasen o tillbringa resten av kvällen i tv soffan.


Kommentarer

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0