brr

Fasen vad kallt det börjar bli nu på mornarna, snart åker raggsockarna fram!! Halsduken har jag redan börjat använda.
Idag har jag bara jobbat, varit barnvakt med Conny och ätit på blåkiosken. Gud vad jag saknade brudarna när vi var där. Vi som gick dit oftast på fredagar och beställde mat. MUMS! saknar dom. De är inte många man har träffat sen studenten, visst de har inte gått så lång tid men ändå! Känns ju som en evighet..
Ska få massage på min onda rygg av gubben nu. (HOPPAS)
Här kommer en liten bild som jag gjorde i PS3 när jag hade tråk...

Kommentera gärna bilder o sånt :P


Kommentarer
Postat av: Malin Jakobsson

du är otroligt duktig på photoshop, önskar jag hade det jag med :/

2009-09-11 @ 21:44:03
URL: http://maley.blogg.se/

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0