Bonk & stök, oj oj .

Somnade väldigt sent igår natt, kom inte i säng förän strax efter kl 02:00. Låg o vred och vände mig så jag trodde ja skulle bli tokig. Men till slut så slockna jag.
Kl 07:05 vaknade jag av att telefonen ringde, de var rekryteringen. For direkt till Hagalid och satt vak.. Trött och slut. Det blev en jobbig morgon. Vid 13:00 kom gubben med kycklingsallad till mig, jag var så hungrig att magen höll på vända sig..
Idag ringde dom från komvux också, jag ska ringa upp en studievägledare imorn bitti kl 08:00 sen på måndag 21sep ska jag träffa nån farbror på gamla vårdskolan vid sjukhuset kl 13:00. Ja du , herregu! veckorna verkar ju bli planerade i minsta lilla detalj. Igår var det föresten 3år sen jag och älskling krocka med älgen.. UFFA FY!!
Jag hoppas jag kommer in på komvux så jag får allt överstökat. Jag var ju så sen med att söka me tanke på att ja kom på de i Augusti.. Men men de verkar ju som jag har en chans iaf.
Till helgen ska jag jobba i Söråker :D Det var ett tag sen , en vecka sen ungefär, har ju varit så mycket på timrå gården nu. Hoppas alla lever bara :S
Ja, ikväll ska ja se på idol så RING MIG INTE !!! jag får ju aldrig se på de där jäkla programmet, alla ringer just då! Alltid! O annars så jobbar ja alltid när det är! Verkar ju bara vara jag i hela "kompisskaran" som kollar på IDOL uttagningarna. aja slut tjatat om de, jag känner mig som en pensionär, snart luktar jag väl som en HAHA. skoja bara.
Här kommer lite bilder på bilen vi krocka med ..


Kommentarer
Postat av: Nikko

Jobbar du på hagalid ? Det viste jag inte :P

2009-09-15 @ 22:08:57
URL: http://dansbandsfarsan.blogg.se/

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0