Uppdatering om lägenhets sökandet

Söker och söker, men hittar inget bra...
Vi var ett par stycken som letade lägenhet men nu är de bara jag kvar.. Är jag för kräsen ?
Jag vill ju verkligen känna att jag kan säga att de här är mitt/vårt hem utan att skämmas, allt (nästan) ska vara perfekt.
var och kollade på en lägenhet idag, en 2a med hyfsat bra hyra men då såg det ju ut efter det också.
Vu börjar med när ja kom in i trappen de första jag såg var att det var klotter på väggarna i trapphuset där det bl.a stod Sug av mitt finger och andra grövre ord. Sen så var det gropar i trappen, hur fan kan man he hål i sten ? Nån måste ju stått o hugt me yxa där.. Herregud, lysknappen var trasig, sprucken och hängde ner från väggen. Redan då kände jag att jag inte ville gå in i lägenheten men vi gjorde de ändå. De såg fräscht ut i hallen, köket hade nya skåpluckor, ny spis o kyl. Jätte fint. De var nytapetserat i alla rum. På balkongen hade dom sprej målat golvet såg de ut som, såg rent förjävligt ut. Sen så öppna vi kylskåpet o då var de mögel där så de lukta satan, nån hade inte torkat ur det. FY! Sen så när man öpnna skafferiet så var det klottrat massa telenr på in sidan, såg ut som "kafferingar" i skåpet, usch. I sovrummet i garderoberna där var det stora fuktrosor så där som de blir på trä när de är fuktigt, skit snuskigt luktade hemskt, ja skulle inte flytta in där även om ja inte behövde betala hyra . De var så snuskigt. Sa till damerna på Timråbo o dom skulle skicka nån som kolla upp lägenheten.

På Torsdag ska jag på komvux och läsa matte B, hoppas ja klarar kursen den här gången ! !!
På fredag ska jag kolla på en lägenhet kl 12.00 WIIIE hoppas den är vad jag tänkt mig, vet ju redan hur den är formad o allt men de e ju små saker som är viktigt. Skåpluckor, spis o att det ska vara fräscht. badrummet ska vara fint. Annars vill man ju inte gå på toa där.. Men de blir nog bra, Cillan ska flytta snart var och kollade in hennes lägenhet igår, hur hon hade möblerat och så för att få lite idéer. Den ligger på bottenplan vilket både är bra och dåligt. Man slipper ju alla trappor. Men istället så ser man ju vägen och allt utanför. Den ja ska kika på på fredag är på 3e vån av 3. Känns lite mycket de också. Men jag gjorde en intresseanm. hos timråbo så får se hur det blir. Aja, ni får väl höra mer om lägenheten på fredag.. Ska besikta 940 då också.. :) Sen så får vi se när de är clions tur. Men men, finns på mobilen, nu ska jag dra iväg med Mailn Jonsson och fika på birsta :D Mums!


Kommentarer
Postat av: Julia

Du får nog tag på en fin lägenhet ska du se. :)

2009-10-21 @ 19:58:22
URL: http://spjulia.blogspot.com
Postat av: Julia

Tack, vännen! Jag återkommer sedan när jag lessnat på den jag har nu och om jag inte får till någon ny bra! Höstheadern jag har nu får hänga med ett tag för blev rätt nöjd med den. Fina färger. :)



kram

2009-10-21 @ 23:40:19
URL: http://spjulia.blogspot.com

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0