Lov för vissa, medans andra jobbar.

Ja, idag börjar loven för dom flesta i Sverige. Tyvärr så har jag ju inte lov längre. Saknar skolan dom dagar det går tungt med jobb. Inte så roligt att inte veta vad man ska göra varje dag. Jag skulle inte klara av att bli pensionär.
Idag har jag gjort ganska mycket, varit med mamma på sjukan en sväng på undersökning. Det gick bra. Sen så for vi på birsta och kolla runt. Vi köpte skor ! <3 Oh, ja älskar skor! Sen ville jag spana lite på hundgrejor så då gjorde vi de. Efter biltrippen och shoppingen i birsta for vi och hälsa på min älskade och underbara farmor och farfar. Farfar hade nyss kommit hem från sjukan där han legat sen torsdagen. Stackarn. Men men nu är han bättre och jag hoppas det varar. Vi fikade och surrade på sen var det dags att fara hem till gubben som satt o slöa och såg på film. Det blev god mat.

Sen typ vid 20.00 så vare en lastbil som stod och brann på motorvägen mellan världshuset och sörberge så det var total stopp i den norrgående filen.

Senare på kvällen for vi till Ronja och åkte med henne till Willys för att handla mat, sen blev det ner till Ica maxi för att  spana lite och köpa lim.

Och just nu sitter jag hemma och är helslö.
Ska ringa om lägenheten imorn hoppas jag får den, håller tummarna riktigt hårt. Den var ju perfekt. Allt var perfekt.
45.8kvm 3357kr i hyra/mån, fina tapeter och fint kök. Badrummet var jätte fint med klinker och kakel. Sen ligger den på vån3/3 och de är bra då slipper man folk som glor in genom rutorna. WIIIE hoppas.
Ska ringa malin imorn och se om de kanske blir en fika :) Tss.
På onsdag blir det sjukgymnasten, för hoppningsvis sista gången
Wish me luck, Bye

Kommentarer
Postat av: Tova

Även att jag och patrick fastnade i den där jävla kön bakom den brinnande lastbilen i 1 och en halv timme :S

2009-10-27 @ 11:37:17
URL: http://phetaste.blogg.se/

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0