Tjofadderittan

Idag har jag vare på arbetsförmedlingen, eller FÖRNEDRINGEN snarare sagt. skit jobbigt. sen så är vissa dum i huvudet. Aja.
Det bar iaf iväg till ljustorp där jag o gubben hjälpte tant carina o christine att måla hennes lekstuga. Sen åt vi strutglass som carina var så snäll och gjorde :) MUMS.
Vid halv 4 for vi iväg igen för då skulle vi till Hugge. Vi var med Nygge och hugge och sprang runt på birsta och kollade på mobiltelefoner för hugge skulle skaffa ny.
Snart så ska vi bygga på min rumsavdelarvägg som jag har fått för mig att göra, hoppas de blir bra för ja är inte så duktig på att snickra. :P Hihi. På fredag blir det jobba iaf som vanligt, de e ju helg :( Men man ska vara glad att man har ett jobb, ibland.
Imorn ska jag och älskling iväg och besikta bilen hans o sen ska vi ut o söka jobb, nån som vill anställa mig ??
Ni får se lite bilder på rumsavdelaren sen när den är klar. Wiie.
Har fortfarande inte kommit på någe bra namn till lill valpen, hon behöver inte börja på nån speciell bokstav. huvudsaken är att namnet är kort sen så blir de nog bra. Har fundera líte på olika namnförslag men vet inte riktigt. Ska ringa Jan som äger kenneln imorn och se när man får komma och välja valp, dom är ju leverans klar 23Nov och jag ska hämta min sötis den 1 dec för vi flyttar ju då. Vill inte att valpen ska börja vänja sig vid ett hem först och sen snabbt bli flyttad vidare till de nya så därför så väntar ja lite :) Jag längtar jätte mycket.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Nikko

tjena är allt bra eller? //nicklas

2009-11-05 @ 10:48:18
URL: http://dansbandsfarsan.blogg.se/
Postat av: Julia

Det är inte lätt att komma på namn. Att mina namnförslag började på S var bara en slump. kom bara på namn på S. ;p

2009-11-05 @ 15:03:46
URL: http://spjulia.blogspot.com

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0