Looka min nya header

Jaha, vad tycks då? Om min nya header alltså :P Lite sent ute med en höst header kanske men man måste ju byta ibland:P fast den andra kanske var bättre inte vet ja.
Har jobbat o slitit hela dagen, ska tydligen jobba söndag kväll också.
Pengar rullar in som de ska, de går bra nu... :D
Längtar så tills flytten. Pratade med min kära moster idag också, ja saknar dom så mycket!! Vill så gärna åka upp o hälsa på dom, men ja vet inte när ja ska kunna göra det, måste ju snåla så mycket pengar nu och sen så är det ju snart jul o då är de ju tajt i kassan för dom flesta.. Men vi får se om de kanske kan bli en sväng efter jul :)
Jaha, imorn vet ja inte vad som händer.. Får se om de blir myskväll eller rajtantajtan med bira. :P kommer säkert på någe bra. GÄSP!!!

GodNatt då !

Kommentarer
Postat av: mam

snyggggggggt!!!!

2009-11-07 @ 01:53:04
Postat av: Nikko

Tycker den var fin ;)

2009-11-07 @ 15:14:49
URL: http://dansbandsfarsan.blogg.se/
Postat av: karla

vad kul, det blir som din egna lilla bbäis=) ställer gärna upp om du behöver hundvatk:D:D lita på mig

2009-11-08 @ 20:06:15
URL: http://karlitalatina.blogg.se/

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0