betsa?

Ja, idag har de inte hänt så mycket. Vare hem till mammsen en sväng. sen så har jag o gubbsing varit på astors färg i timrå och köpt betsfärg till den snyggaste rumsavdelaren (eller inte :P) blev iaf mörk valnöt :) Blir nog bra. Sen så har vi besikta 940in o den gick igenom, kanon ! ett bekymmer mindre. Längtar så till flytten så ja blir galen! 
Imorn ska jag jobba 12.30-21 på Strandbo ringblomman. Min mamma lagade en kanon matlåda till mig tills imorn med pyttipanna MUMS. Sen så pratade jag med dom som har Gizmos kennel i härnösand idag och vi bestämde att jag och Conny ska åka dit på onsdag och välja vilken tik vi eller snarare sagt ja ska ha, längtar!!! wiie!!!
Börjar bli så leds på att jobba som jag gör, skulle hellre vilja ha en anställning även om de bara var 25% så skulle jag ju ändå veta vad jag har för inkomst och när jag ska jobba. Nu har jag jobbat dom senaste 8 helgerna. Även om jag oftast är ledig på vardagarna så blir det ändå jobbigt. alla kompisarna är ju ledig på helgerna.. 
Aja. man ska vara nöjd och glad att man har nått iaf.
Blir jobb på måndag också, sen så får vi se hur den veckan artar sig. Kanske ska betsa nu eller slippa lite vet inte. Måste göra nått. Aja hoppar nog in i duschen. Bye bye.  

EN av dom här gullpluttarna ska bli min! :D

           
 Bilderna är tagna från annonsen på blocket, Bichon frisé Västernorrland


Kommentarer
Postat av: Nikko

Jo nu händer det kan man säga:) Jo det är bra med mig. vad bra att det är bra med dig med... Jo en hund är aldrig fel ;)

2009-11-05 @ 22:24:07
URL: http://dansbandsfarsan.blogg.se/
Postat av: mam

så fint!!!

2009-11-07 @ 01:51:49
Postat av: Julia

Om du ändå ska till H-sand kanske du kan höra av dig så kanske vi kan hälsa lite snabbt på varandra? Vi har ju i träffats på flera månader.



Snygg header förresten! :)Har du gjort allt i PS? Har du tagit en bild från internet och lagt på löv eller har du lagt till mark och himmel själv?

2009-11-07 @ 14:30:28
URL: http://spjulia.blogspot.com

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0