Älskade lilla bebisvovve

Idag har jag och gubben min varit och valt hundvalp. Det var skit svårt. Jag ville ju ta med dom allihopa hem! Men efter lite om och men så fann vi våran lilla tös. Hon var minst av dem alla och sötast också, hon var jättegosig. Somnade i mitt knä :P Hon var helt underbar. Jag tror hon ska heta Molly. Vi funderar fortfarande över namn.. De är också svårt. Conny tycker hon ska heta Zelda, men sen har vi fundera på andra namn också.. Får se vad det blir. Hon var ialla fall skit fin lillgumman, ville ta med henne hem när vi skulle fara men de är ju för tidigt. Hon ska till veterinärn den 19 nov. hoppas hon är fullt frisk. HÅLLER TUMMARNA!
De kommer lite bilder sen på henne, ja har inte hett in dem på datorn än.
Efter valpvalet så for jag och Conny till farmor och farfar och tog en liten fika. Sen åkte vi hem. Och just nu sitter jag och inte gör nånting speciellt alls. Ska nog gå och kolla om de finns nå att pyssla med. PUSS hejs.!

Kommentarer

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0