Ohoj!

Idag har det varit en helt vanlig tisdag... Inge speciellt har hänt... var med gubben till Robert, träffade Patte o Hugge o Majja. :)
Imorn så händer de lite saker ska jobba 06.45-15.30, ska bju mina kära arbetskamrater och min chef på tårta. Efter jobbet så blir det optikern, jag och gubben ha bokat tid tillsammans. Får se om jag har nå syn fel tror ju det eftersom jag alltid har ont i huvudet...
På kvällen blire utgång med Conny, Patrik, Malin, Majja o sen äre säkert nån till som hänger på. Ska bli väldigt kul.
På torsdag är det fullt upp, jag är ju ledig då :P. Ska till Frida på morgonen och kolla ut lite kläder och grejer inför en fotografering vi har planerat. Bilder kommer med tiden. Sen så ska jag träffa Sandra på en fika på stan och kl. 13.00 ska jag och gubben på arbetsförmedlingen. Sen så ska jag dra med min lillasyster på birsta, ska bli så himla skoj!
Föresten så firar jag och gubben 3år på torsdag så vi får se vad som händer.
På fredag ska jag åka in till stan och fota Frida kring halv 10 tiden, sen ska jag in på Pleacure när vi är klar och ev. pierca mig i öra. Sen så om jag har tid så tänkte jag gå in på skolan o säga hej ! Men men vi får se vad som händer.. Börjar ju jobba 12.45. sen blire jobb hela helgen o sen är jag arbetslös på måndag :'( buhu.

Aja , send me an sms! pUSS

Kommentarer

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0