Woho toppen helg

I helgen har vi gjort mycket,
FREDAGEN
Var vi in till stan och åkte lite bil med Henning sen så satt vi med Pushi o surra innan vi for hem

I LÖRDAGS
Var ja o Conny till Hugge o Peter där det var party, det kom en massa folk. Sandra, Malin E, Mia, Emmy, Jocke, Julia, Maja, Maggie, Jimmy, Eriksson, gåsen och Pushi kom förbi en sväng. Vi hade jätte kul. på kvällen kom Chris o hämtade oss. :)

Söndagen
Ja, då var det dags för vårmässan. Vi klev upp vid 11 och for med Nygge till Birsta Max för att äta och då ville hugge också va med så vi for o hämta honom :) Sen satt vi o sjöng i kör -Bakismat, bakismat! Nygge var den ända som var nykter kvällen innan och fick därför bli dagens chaufför. Malin J kom förbi på Max medans vi satt ute och åt i blåsvädret. Sen for jag o boysen o min girl till vårmässan, det var inte så vidare skoj där så vi satt ute och tittade på hemvärnet som visade lite övningar och förklarade vad dom sysslar med. Det var kul i ca 10 min. Sen när vi tyckte att vi skulle åka hem så hitta vi en skylt där det stod om helikopter åkning. Skit skoj tyckte  vi (bakisfolket) och medans malin stannade med bägge fötterna på jorden så flög vi en sväng över Sundsvall. Hur kul som helst. Jätte spännande och skoj upplevelse även fast jag är höjdrädd så var de skoj. Kändes som att åka karusell när helikoptern dök i svängar :) Real nice for a nice price :P


Vill bara avsluta med att säga att det är inte lång tid kvar av skolan nu och jag fotar gärna alla som vill bli fotade, är det något som jag kan ha nytta av så bjuder jag på en cd med bilder annars är priset 250:- och då ingår bilderna på cd och är man inte nöjd så bokar vi en ny tid. Skriv en kommentar om du är intresserad jag fotar allt från djur till familjebilder m.m

Kommentarer
Postat av: lolis

du skriver aldrig i bloggen ta dig i kragen du har ju tagit studenten hur var det?

2009-06-14 @ 00:17:18
Postat av: lolis

Måste bara säga att vi e så så stolta över dig!

2009-07-01 @ 23:36:35
Postat av: mam

låg bloggare där , gör du något annat än jobbar!?!

2009-07-14 @ 22:21:00

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0