Fy fy vilken dag

Gårdagen, ja du.. Då mådde ja skit. Ont när ja kissade och alldeles öm i magen. Sen var ja på apoteket o hämta mediciner. Kvällen tillbringades halvsovandes i soffan.

Idag så har jag suttit på vårdcentralen man fick ju vänta hur länge som helst. Efter 2 timmar så for ja hem då ja fick veta att jag skulle få vänta ca 45min på att träffa läkaren.  Uvva! 

Sen blev de go middag hos Sandra med Peter och Conny :) Sen hyrde vi en Bögfilm, bokstavligt talat o efter den blev de nån annan konstig film . Men kvällen var bra iallafall. 

Jaja , nu ska jag sluta skriva.

Om det är någon som vill bli fotograferad så skriv en kommentar med namn, nummer och vad ni tänkt er  ;)  

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej stumpan! Första gången jag hittar din blogg. Har letat som en galning men hittade den på Nathalies blogg i en kommentar! :)



Hoppas du har ett bra lov, gumman! <3

2009-04-14 @ 19:22:04
URL: http://spjulia.blogspot.com

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0