Semester över påskhelgen

Nu var det längesen jag uppdaterade här.
Jag har iallafall varit på valpkursen, det var sista gången förra onsdagen 31/3. Så nästa gång jag ska dit blir det uppföljning av allt jag lärt mig. + lite bus.

Sen så har jag varit på semester i Gäddede som ligger ca 3mil från norska gränsen, högt upp i jämtland. Där har jag sprungit lös mycket och busat för fullt. Sen så har jag åkt skoter och kört lite skoter också :P
Matte säger att jag har kommit in i tonårstrotsen för jag vill inte lyssna längre jämt när hon ropar, de e ju så kul när man ser nått intressant då kan jag ju inte bara lämna det och gå till matte.
Jag har busat mycket med min kompis Dennis, han är ett marsvin. Men jag tycker om han ändå. Det är synd att han inte kan springa lika snabbt som jag bara.

Under april månad så kommer jag att gå på klippkurs med matte och en annan tjej som heter anna som har en bichon frisé som heter Ludde. Det ska bli jätte skoj, vi ska åka till gävle till en kvinna som heter Gun Parling som gammpappa (uppfödaren) säger är bäst i sverige på att klippa bichon frisé enligt han själv.
Men jag tror hon är jätte duktig sen så har hon 6st bichon killar. Hoppas jag få träffa dom :)

Hm, jag vet inte om det händer så mycket mer under april, jag ska iallafall åka till härnösand med matte o köpa en sax som hon ha beställt till mig via uppfödaren :) Wiiee, klipp klipp.

Här kommer lite myspys och skojs bilder från min semester med matte och husse i fjällena, dennis är också med på nån bild. :P


Jag och bästis marsvinet Dennis


Jag i fjällena på en gammalskoter.

Dennis har blivit pussad därav frillan på ena bilden, vi är omakapar enligt matte :P


Jag är en riktig cooling som försöker köra skoter :P


Mums, dennis ser ut att smaka som påskgodis. Men jag får inte äta upp min bästis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0