Bebisen <3

Nu är det inte lång tid kvar. Som många av er vet så ska vi snart få tillökning i familjen, nej inte en hund till utan en bebis! 10mars så är det beräknat, jag längtar så jag spricker ! Tänk att Elias 2år ska bli storebror. Hur gick tiden så fort som? Jag har redan slutat jobbat. Jag fick havandeskapspenning från 9jan. Helt underbart, då jag redan efter "jullovet" med Elias kände på mina 2 sista arbetsdagar i hemtjänsten att detta går inte... In å ut ur bilen upp å ner för trappor ,tvätt korgar hit å dit å sen alla böjningar.. Näe fy. Hade tillräckligt ont i rygg å sammandragningar av att gå hemma. Fast de är klart jag saknar arbetet men nu behöver jag tiden som är kvar för att ta de lugnt å förberedas. <3 Tänk snart är vi 4(+2hundar) i familjen :) har varit dålig på att uppdatera å lägga upp bilder men de kommer! Ni ska även få se bild på mitt nya fina kök framöver :)




Kommentarer

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0