Nyårslöften

Jag brukar inte direkt köra på nyårslöften, jag brukar mest ta tag i saker ändå . I år ska jag verkligen verkligen bli av med mina sista mammagravidkilon. Är så leds på detta fläsk ! Sen vill man ju inte se ut som en padda på stranden. Målet är minst 7kg helst avklarat till sommaren. Ja, vad tänkte jag göra för att klara detta då? Jag ska träna, gå mer långpromenader och börja ge upp mitt cola missbruk! Dricker väldigt ofta cola, de är såå gott. Men måste sluta med det. Stordel sitter i sockret. Jag äter inte chips å godis så ofta å sånt. Äter popcorn om de ska vara nå.. Men helst bara cola. Men nu äre nog. Köpte en platta 0,15l x 12 Ska jag dricka cola så får de vara Max 15cl . Ja de är ju nått att börja med. Just nu är iaf målet att försöka gå ner 1kg i månaden ungefär. Å de hoppas jag att jag klarar. Just nu finns inspirationen å motivationen. Kanske inte om en månad vem vet. Var å köpte en ny våg så nu äre bara hoppas ! -7 japp nu äre dags


Kommentarer
Postat av: artcawi

Kul att du börjat blogga igen ! Kram

2013-01-07 @ 01:55:07
Postat av: Frida

Hur går det för dig vännen? :)

2013-02-13 @ 23:22:40
URL: http://Www.rajdich.blogg.se

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0