Midsommarhelgen

på midsommar så var vi ut till stugan, jag gubben Elias cherie och Jenny.Robbe o Fanny. Mina föräldrar och min farbror var också där. Vi grillade och åt gott. Gick en sväng på standen och myste. Gubbarna fastnade till på resturangen nere vid vattnet, tog nått starkt att dricka. Jag o Jenny körde så medans mamma o Bell kidnappade barnen så tog jag och Jenny oss varsin god kall Cola :D, for senare hem, blev väl nå stopp på vägen gubben köpte tillbaka en bas som han tidigare sålt till Robbe, vet dock inte va han ska med den till eftersom barnvagnen tar all plats där bak.
på lördagen så var jag och jenny ut! Första gången sen vi blev gravida och fick barn. De var på sista april förra året som ja o gubben var ut, veckan efter fick vi veta att Elias var på väg.
Iaf, jag o Jenny hade jätte roligt. Vi var o firade underbara Karla som hade 25års kalas. Spelade kubb o drack gott där. Sen blev de krogen o självklart avslutades kvällen med Max (Subway hade stängt :( .) Helt otroligt att klackarna höll, ja som inte varit ut o svansat i klackar på över 1år. :P haha. Roligt hade vi. Gubbarna var hemma med barna dom. :) Kändes faktiskt bra att få gå ut själv o veta att Elias var hemma hos oss med sin pappa o hade de bra o inte hos nån barnvakt. Inte för att de är fel på barnvakter men mamma o pappa är alltid bäst när dom är så små. Lillälsk.
Nu är de måndag eller snarare tisdag har precis börjat. Passade på att skriva en liten rad nu när de var lugnt på jobbet.
JObbar några natt pass i sommar, känns så skönt o roligt att få träffa alla arbetskamrater och de äldre också såklart. sparar lite mamma dagar så ja kan vara hemma med Elias mer nästa sommar då han troligtvis går o säger nått ord kanske. Blir lite roligare då :D
Näe nu ska ja sköta mitt jobb o inte sitta här o tramsa. Ni får ha det bra allesammans.
BYE

Kommentarer

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0