fula fiskar

Fan vad folk är missunsamma, jävla helvete vilka fula fiskar de finns. De är ju roligt när de kryper fram i slutändan vem som är värst. Om folk snackar, visst ska man inte vara lika ful själv men varför hålla käften då när dom ändå håller på? Vissa kanske ska tänka på hur dom bettet sig först innan dom öppnar mun o gnäller om andra.
och som en gammal vän skrev - jag älskar när folk vet mer än vad man själv gör. Ja visst är de roligt? O i timrå värkar de ju vara skvaller expressen i farten. Skrattar åt er ja !
Förstår verkligen inte mig på vissa. Vill ni säga mig nått säg de till mig. vill ni tycka illa om mig gör de då för vet ni ja älskar inte alla ja heller. Men att omoget stå o rent snacka o tro att andra runt omkring inte hör de är ju roligt.
Vissa som man trodde var ens vänner kom de ju fram va dom tyckte om en när dom inte ens kunde avsluta telefonsamtalet innan dom börjar snacka. SÅÅ ja vet nog vad ni tycker. Men vet ni ja har fler vänner riktiga vänner så ja orkar fan inte bry mig. Tycker de är synd bara att folk inte kan bete sig o sen sitta o skriva åt andra - Älska dig gumman ungefär på FB när dom sedan sitter o hatar dom rent ut sagt.
Love to the people.
Orkar fan inte med fula fiskar har ju faktiskt ett liv

Kommentarer
Postat av: Frida

Uppdatering tack!

2012-09-17 @ 15:45:24
URL: http://Rajdich.blogg.se

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0