:D

Livet rullar på nu, fort går det också. Känner att ja inte riktigt hinner med mig om dagarna. Jaja.
Igår, torsdag, blev Elias 6v :D På måndag ska vi på 6-8v kontroll på BVC mäta och väga :) Undrar hur mycket min lilla guldklimp väger nu. ;) Sist var han 54cm lång och 4360G. tror nog att han ligger kring 5kg nu och kanske 57cm eller nått. Får väl se. Men växer gör han iaf .
I helgen så kommer Frida och Kristian, såå ja längtat. Min go gömma !
Känns tråkigt att man inte hinner ses lika ofta, men så är de ju ibland..
Här hemma så hålls de full rulle med hantverkare som springer runt, badrummet ska ju fixas. MEN de tar en jävla tid. ÅH så leds ja känner mig .. Har påbörjat målning av halltrapp väggarna och även fixat lite i Elias rum. De börjar bli bra men man hinner inte så mycket om dagarna som man tänkt sig.
Så lycklig att ha min lilla familj :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Har du grejat något med bilderna? :)

2012-03-01 @ 18:21:58
URL: http://rajdich.blogg.se/

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0